Na een dikke maand inactiviteit start Max Mobiel komende dinsdag 21 april zijn activiteiten gedeeltelijk en voorzichtig terug op...
In eerste instantie gaat de focus naar 2 trajecten binnen de Gentse Zeehaven:
1. 'Gent Sint-Pieters -> Zeehaven-West' rijdt vanaf dan 4x per werkdag uit met een maximum capaciteit van 23 plaatsen.
Dit gaat over 2x een HEENrit (om 5:15 en 13:10) en 2x een TERUGrit (om 14:10 en 22:10). Dit aangepaste traject vind je terug in de Taxistop reservatietool.
2. 'Gent Dampoort -> Zeehaven-Oost' wordt vervangen door 'Gent Dampoort -> Zeehaven-Oost CORONA' en zal rijden volgens dit schema en capaciteit.
Je vindt dit traject vanaf nu terug in de Taxistop reservatietool, reserveren blijft noodzakelijk en per reservatie betaal je €2,25.
Voor een goede werking te garanderen vragen wij wel met aandrang om:
Waarom dan wél voor Max Mobiel kiezen dezer dagen?
Bovenop de aloude gekende service van voor onze inactiviteit garandeert Max Mobiel:
Onze andere trajecten blijven voorlopig "on hold". Zij kennen een andere invulling en specifieke context waarvoor verder onderzoek en versoepeling van de huidige corona-maatregelen noodzakelijk zijn. Uiteraard hopen we, samen met jullie, dat hier (snel) verandering in komt, we houden jullie sowieso op de hoogte.